Friday, October 26, 2007

radiografia unei seri majoritar ratate.

we decided to go to tom wilsons circus party in b52. asa ca mam imbracat cum am crezut eu. lejer si amuzant. de b52.si circus party. so we get there and (surprise!) the people decide they dont rly like it. "lets go to fratelli". ofc i said no way jose. initially. dar ca sa nu se uite toti urat la mine si sa zica cas gica contra, si mai ales pt ca mi sa spus "ok, dak e nasol plecam.", am zis hai bine, treaca de la mine.
si asa am ajuns la magnifico-mirifica locatie unde se perinda smecherii de bucuresti. o sala mare, pe malul lacului, canapele, bla bla. seara aparent cu specific german or somethin. o fanfara pe scena, un fel de bufet de unde lumeasi lua carnaciori and shizzle. ce mai, eram ca la nunta. si lumea....ei bine lumea, era exact ce asteptam. baetzashi spilcuiti, cu tricouri cu D&G mare pe spate, si niste sclipici pe fata, ca de, cei mult nar avea de ce sa strice. stateau in grupulete in varful canapelelor emanand sictir si superioritate. and then there were the girls. fufe, tufe zicetile cum vreti. cu rochite, sandalute, gentute, margelute, pe care nu mai stiau cum sa le etaleze domnilor doritori. participand in ultimul timp la evenimente de o oarecare calitate, uitasem de acest gen de oameni. si mia fost bine cat am uitat. im not tryin to label all the people there. mai erau pe alocuri in mod cert si persoane ok. but not to many.
so i stood there, til 1, when the weddin music stopped, and then til 3 when the "cool people" went home.
abia atunci am mai ramas cativa, sa cantam, sa ne balanganim and basically relax, pe metallica, guns n roses, red hot chili peppers, elton john and queen, til 4.
4 hours of ordeal for 1 hour of fun. sa merite? i dont think so.

No comments: