Sunday, October 21, 2007

almost, but not quite...

sambata seara. bucuresti. o vreme incredibil de mizera. ploaie marunta care nu bate vertical , ci drept in fata, parca in orice directie teai intoarce. stabilisem o incercare de intrare frauduloasa la chemical brothers. vroiam sa merg din mai, dar sa anulat. poate ca atunci nu as fi avut cu cine asa ca it was for the best. stabiliseram sa mergem in jur de 11, dar oamenii sau luat cu altele. asa ca here i was, all dressed up, in bed, watchin tv. si asa pana la 1 fara cand am zis bah dak nu suna in like the next 10 min eu imi bag picioarele si ma culc. din fericire au sunat. and so i left my warm bed and went out. si pentru ca spaga chiar functioneaza am intrat. ca verisoara unui ins dubios carei cunostea pe aia de la usa. neam inghesuit, am inghiontit si am ajuns in fata. and the music was good, si proiectiile au fost misto and nothin compared to shakin my head and jumpin around on block rockin beats.
and it was fun. and i didnt stay in and sleep.

No comments: